Regulamin sklepu internetowego maximpreza.pl
§ I Postanowienia ogólne
- Witryna znajdująca się pod adresem www.maximpreza.pl jest sklepem internetowym i służy do prowadzenia sprzedaży na odległość, w tym za pośrednictwem sieci internet. Sprzedawcą jest Tradeparty Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwice 44-100, ul. Dworcowa 52a, Regon: 384572530, NIP: 631-268-78-37
- Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki.
- Zamówienia w sklepie można składać poprzez witrynę internetową www.maximpreza.pl, jak również pocztą elektroniczną na adres biuro@maximpreza.pl, oraz telefonicznie: +48 790 455 590.
- Produkty prezentowane na stronie sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
§ II Realizacja zamówienia
- W momencie złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego, klient otrzymuje e-mailem automatyczne potwierdzenie złożenia zamówienia. Potwierdzenie to jest informacją dla klienta, że treść zamówienia została poprawnie dostarczona do bazy danych sklepu.
- Przy sporządzaniu zamówienia prosimy o podanie numeru telefonu, umożliwiającego naszemu pracownikowi weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je telefonicznie lub pocztą elektroniczną prosząc o e-mail zwrotny.
- Momentem zawarcia umowy sprzedaży między sklepem a klientem jest moment, w którym przedstawiciel sklepu drogą telefoniczną lub e-mailem potwierdza, że zamówienie zostaje skierowane do realizacji (zostaje umówiona konkretna data wysyłki towaru lub data odbioru zamówienia z magazynu sklepu).
- Wiążącą dla stron transakcji jest cena umieszczona w systemie informatycznym witryny sklepu widniejąca przy produkcie w chwili wprowadzenia zamówienia przez klienta do systemu teleinformatycznego.
- Klient ma prawdo do dokonania zmian w treści zamówienia do momentu potwierdzenia przez przedstawiciela sklepu skierowania zamówienia do realizacji. Od momentu skierowania zamówienia do realizacji istnieje możliwości dokonania zmian w treści zamówienia tylko za zgodą przedstawiciela sklepu. Od momentu, w którym towar zostaje wysłany, nie mamy możliwości dokonania zmian w treści zamówienia.
- Warunki realizacji zamówień nietypowych (nie wynikających z prezentacji produktów na stronie internetowej sklepu) są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie. Zamówienia zagraniczne są realizowane po wcześniejszych ustaleniach drogą e-mail, dotyczących formy i kosztów przesyłki.
- Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej DHL (bez ograniczeń).
- Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:
- przelewem na rachunek bankowy. Numer rachunku dostępny jest na naszej stronie internetowej oraz przesyłany jest e-mailem w momencie, w którym zamówienie jest skompletowane i gotowe do opłacenia. Na życzenie klienta wysyłamy fakturę pro-forma. Towar wysyłamy po wpłynięciu kwoty na rachunek sklepu. Wpłaty należy dokonywać dopiero po potwierdzeniu przez sklep pełnej dostępności zamówionego towaru.
- przy odbiorze, czyli za tzw. pobraniem.
- kartą kredytową lub szybkim przelewem internetowym.
- Czas realizacji zamówienia składa się z:
- okresu od złożenia zamówienia do wysłania towaru (jeśli towar jest dostępny w naszym magazynie, wysyłamy go w ciągu 24 godzin roboczych od momentu złożenia zamówienia. W przeciwnym przypadku, należy doliczyć czas potrzebny na sprowadzenie towaru od dostawcy)
- czasu potrzebnego na dostarczenie gotowej przesyłki do klienta. Jest on zależny od wybranego sposobu dostarczenia towaru. Dostawa kurierska oznacza dostawę na drugi dzień roboczy od dnia nadania przesyłki, a dostawa Pocztą Polską dociera do adresata zwykle w ciągu 2-3 dni roboczych.
- dostawa towaru jest uzależniona od dostępności i dostaw naszych kontrahentów.
- Dostępność produktów podawana przy danym towarze stanowi informację na temat przewidywanej, przeciętnej dostępności produktu, która może ulec zmianie. W takim przypadku klient zostanie powiadomiony o wydłużeniu terminu dostawy towaru lub braku możliwości realizacji zamówienia.
- Dowód zakupu (w sprzedaży wysyłkowej jest to oryginał faktury VAT) jest dołączany do przesyłki.
- Sklep prowadzi sprzedaż na terenie Polski jak i na terenie Unii Europejskiej.
- Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm bezpieczeństwa naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone należy nie przyjmować przesyłki, odnotować ten fakt na liście przewozowym firmy kurierskiej oraz sporządzić protokół uszkodzenia przesyłki oraz skontaktować się jak najszybciej ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.
§ III Gwarancja, reklamacja i zwrot towaru
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.maximpreza.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji. Reklamacje gwarancyjne należy składać zgodnie z treścią gwarancji i na podany w niej adres autoryzowanych serwisów.
- Wszystkie produkty objęte są 24 miesięczną rękojmią, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz.U 2014. Poz. 827).
- Reklamacje powinny być składane pisemnie na adres sklepu wraz z reklamowanym towarem.
- Reklamowany towar należy dostarczyć osobiście lub wysłać na adres sklepu.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie niezwłocznie naprawiony. W przypadku braku możliwości naprawy, sklep wymieni produkt na pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe, zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub obniży jego cenę.
- Reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie.
- W okresie 14 dni kalendarzowych od dostarczenia zamówionego towaru lub jego odbioru z magazynu sklepu, konsument ma prawo odstąpić od umowy tj. dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyn, wg zasad wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, składając sprzedawcy oświadczenie.
- Towar zwracany w powyższym trybie należy na własny koszt przesłać na adres sklepu lub dostarczyć osobiście.
- Do przesyłki ze zwracanym towarem należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne oraz wyraźne wskazanie, w jaki sposób kupujący chce odebrać zwracaną za towar należność (możliwe są 2 sposoby: przelew na konto bankowe (tu prosimy podać numer konta i dane posiadacza rachunku)
- W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy wartość ceny towaru oraz koszty dostarczenia towaru według najtańszego zwykłego sposobu przesyłki dostępnego w ofercie sklepu przelewem w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Wszelkie koszty zwrotu towaru pokrywa w całości kupujący.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku zakupu nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Informujemy, że uprawnienia wynikające z ustawy 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w szczególności prawo odstąpienia od umowy, przysługują konsumentowi tj. osobie fizycznej dokonującej zakupu towaru w Tradeparty Sp. z o.o. niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 k.c.). Oznacza to, że przy zakupie towaru przez osobę fizyczną na potrzeby jej działalności Tradeparty Sp. z o.o. nie przyjmuje zwrotu towaru w związku z odstąpieniem od umowy na podstawie art. 27 i n. w/w ustawy.
§ IV Ochrona danych osobowych
- Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
- Jeśli klient składając zamówienie zgodzi się na otrzymywanie „Biuletynu www.maximpreza.pl”, jego dane (adres e-mail) będą wykorzystywane również w celu wysyłania tejże gazetki drogą e-mailową.
- Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu www.maximpreza.pl są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia.
- Struktura witryny sklepu została zaprojektowana w taki sposób, aby można ją było odwiedzać bez konieczności identyfikacji lub ujawniania danych osobowych.
§ V Postanowienia końcowe
- Właścicielem sklepu www.maximpreza.pl jest Tradeparty Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach przy ul. Dworcowej 52a o numerze NIP PL631-268-78-37, REGON 384572530. Adresem korespondencyjnym sprzedawcy jest: Tradeparty Sp. z o.o. 44-100 Gliwice, ul. Dworcowa 52a
- Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep oraz zamawiającego klienta umowy kupna. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z jego brzmieniem z momentem złożenia przez klienta zamówienia.